dimarts, 26 de juny del 2007

:D

Fa dies que no escric, entre una cosa i altre no trobava el moment per posar-m'hi tranquilament.
Després d'aquesta última setmana ja puc dir que si tot va com espero ja no tornaré a fer cap més examen en la meva facultat, ja només quedarà el projecte.

Bé, comento les actualitzacions que he anat afegint al menú de la dreta on podeu trobar un link per votar el meu blog al TOPCatalà, si us agrada feu-ho!, també vaig afegir el meu perfil del technorati, un comptador de visites i un altre que mostra els usuaris online que estan al blog, gràcies a whos.amungs.us, si hi polseu a sobre es pot veure quines pàgines del blog estan llegint. He afegit un apartat que hi ha notícies que comparteixo amb el Google Reader via rss, ho vaig actualitzant de tan en tan amb notícies interessants, sorprenents i alguna que altre tonteria per riure amb vinyetes de còmics. De moment res més en el mení lateral.

Doncs passat aquest cap de setmana de revetlla de Sant Joan, espero que totes i tots us ho hagueu passat molt bé, jo vaig estar per la platja de Vilanova amb gent que nova, coneixent i compartint rialles. Felicitats pels Joans i Joanes que no vaig poder felicitar!

Avui un post, diferent, sense reivindicacions, ni critiques, ni grans reflexions... simplement un post amb un somriure i una cançó alegre, que fa poquet m'ha regalat un bon amic :D.


Que disfruteu de la Trinca!!



Us la podeu descarregar aquí: La Trinca - Ho farem tota la nit!