dilluns, 27 d’agost del 2007

Xanques!

Aquelarre tastat! ahir vam estar per Cervera disfrutant dels concerts, correfocs, espectacles, carrer de les bruixes,... i molta gent per tot arreu, de vilafranquins i vilafranquines ens hem vam trobar molts.

Una festa que encara no havia tastat, i crec que per difrutar-la de debó t'hi has de posar dins del foc, cosa que no vaig fer ja que anava amb l'intenció de veure-ho tot des de fora i tranquilament, un altre any ja ens hi posarem ;).

I resulta que ens vam trobar amb xanquers ens els espectacles, i em van fer pensar amb les xanques que vaig provar fa dies en el Ventilador a Barcelona, les que et permeten saltar, no són unes xanques qualsevol, són genials!!! se'n diuen sky-runners!

Perquè us en feu una idea us deixo aquest video divertit amb un final ben inesperat, mireu mireu...





1 comentari:

pepbea ha dit...

Hola marc, molt agraït de trobar-te en l'aquelarre, de ben segur que repetiràs i no tu sol!!

Malauradament no vindré demà a vila perquè estic emmerdat en el pis de barcelona, tot hi així desitjo que us vagi d'allò més bé.

Ah! Per cert, el vídeo molt bo, suposo que aquestes són les xanques que em vas comentar que es podia fer bots...