dimecres, 16 de juliol del 2008

Brownie de xocolata amb nous

Avui us deixo la recepta de ma mare per preparar un deliciós brownie igual que el que vaig preparar pel dia del meu aniversari, 14 de juliol. M'encanta!


Ingredients:
  • 4 ous
  • 15 gr. de llevat (1 sobre/500 gr. de farina)
  • 100 gr. de mantega
  • 200 gr de xocolata negra fondant
  • Farina (1 tassa cafè llet aprox.)
  • Sucre (1 tassa cafè llet aprox.)
  • 100 gr. de nous (1/2 tassa)
Preparació:
  1. Desfer la xocolata i la mantega en un bol escalfant-la usant el microones.
  2. Remenar bé la xocolata i la mantega fins que quedi ben homogènia.
  3. Batre els ous en un bol gran.
  4. Afegir el sucre als ous a mesura que anem remenant.
  5. Afegir la mescla de xocolata i mantega als ous+sucre alhora que anem remenant.
  6. Afegir la farina i el llevat a mesura que anem remenant.
  7. Triturar les nous amb un mimipimer.
  8. Afegir les nous a la mescla.
  9. Preparar la safata del forn amb paper vegetal.
  10. Untar amb margarina el paper vegetal i els cantons de la safata utilitzant un pinzell.
  11. Abocar la mescla de xocolata+ous+farina+... sobre la safata de forma uniforme utilitzant una espàtula.
  12. Escalfar el forn a uns 200ºC, quan estigui calent posar la safata.
  13. Coure durant uns 25-35 min. aproximadament, depèn del forn.
  14. Provar de punxar el brownie amb un ganivet, si surt net, ja està feta i la podem treure. No obrir sovint el forn perquè sinó es desinfla de cop pel fred.
  15. Quan ja estigui freda, la treiem de la safata del forn i la posem en la safata per servir.
  16. Untem amb més xocolata desfeta cobrint una petita capa fina per sobre utilitzant una espàtula.
  17. Podem decorar també amb algunes nous per sobre.
i a disfrutar del magnífic brownie de xocolata!

MMMmmmmmm!!

2 comentaris:

.ariaddna. ha dit...

nyam nyam! m'encanten els brownies! crec que hauré de provar la recepta ;)

Galiana ha dit...

El vaig fer ahir, i m'ha exit molt bé!!!