dijous, 19 de febrer del 2009

Simyo: les millors tarifes telefonia mòbil

Des de dilluns que em vaig passar a la OMV (Operadora Mòbil Virtual) de simyo per les seves tarifes bàsicament de (IVA 16% inclòs):

  • 9,28 cent/min. a totes les operadores mòbils i fixes, a totes hores.
  • 0 cent/min. entre números simyo (els 10 primers minuts).
  • 10 cent el SMS a tot el món.
  • 17,4 cent d'establiment de trucada (igual que a totes les companyies)
A més no hi ha consum mínim, pagues el que gastes, tan per contracte com per pre-pagament.
I a sobre no hi ha contracte de permanència, així que si no t'agrada te'n desfàs o et canvies al moment.

Tots els mòbils que venen són lliures, res de limitacions, llegiu el seu manifest.

Si us estic convencent i us voleu fer de simyo, si ho feu a través d'aquest enllaç: https://www.simyo.es/simyo/portal/store.do?subscription=34680539059&campaignId=136 rebràs un descompte de 5 € en trucades, i jo també clar, tots dos hi guanyem. També pots fer-ho introduint el codi de la promoció 34680539059 quan te'l demani al registrar-te.

Us deixa amb captures del panell de control del consum, que és molt senzill i funciona molt bé:

Gràfiques de consum dinàmiques:


Resum de últimes trucades i SMS enviats i rebuts, i on pots també bloquejar la SIM o donar-te de baixa amb un sol botó:


Detall de consum per trucades, SMS, MMS i dades internet:


Detall de totes les trucades rebudes i enviades:


A que espereu a pagar molt menys per les vostres trucades, i el que és més pagar només pel que consumiu, amb un bon control del vostre consum via web, i total llibertat de marxar si no us agrada :P.


1 comentari:

bro ha dit...

Bones Marc!

A partir del teu post he fet un estudi d'aquestes companyies virtuals, i em sembla que em quedo amb Simyo (l'altre era Pepephone, però algo em diu que Simyo és millor).

De pas posaré el teu codi promocional així guanyem algo de saldo!

Vinga crack! espero que tot vagi bé!