dimarts, 29 de maig del 2007

la família de Nicaragua

Fa dies que vull trucar a la meva família de Puerto Cabezas, Nicaragua. Vaig intentar-ho fa temps però no vaig aconseguir comunicar-me amb ells, tenia els seus números de "celulares" erronis.

Espero poder parlar aviat amb tota la família, amb el Francisco, el pare; l'Elba, la mare, i els seus fills i filles: la Slilma, en Larry, la Kanisha, la Cindy i en Panchu, el fill de la Cindy.

Les últimes notícies que tinc via messenger són que la Cindy ha tingut una nena!! i que en Francisco, a qui li diuen Chico, torna a treballar, ara a Managua, i s'hi està amb la petita Slilma. Tots plegats estan bé, en Larry segueix fent bastant el vago com sempre i la Kanisha em van dir havia anat a triomfar a Bluefields jugant a beisbol amb la sel·lecció de Puerto i ara forma part del grup de ball de Puerto Cabezas.

Us deixo aquí unes fotos de tots ells i elles, on també surten l'Esperanza, una noia encantadora que li agrada molt dansar, i també hi surt el René, un dels fills de la casa on va estar la Mireia, una de les companyes de viatge.

Perquè me'ls estimo i trobo a faltar tots aquells dies conviscuts a casa seva...


Podeu veure les fotos ampliades aquí.